Studenci odbywający staże proszeni są o wypełnienie załącznika 2 do umowy stażowej i dostarczenie do Biura Projektu.
Projekt „MEGA kompetentny Absolwent Informatyki Politechniki Lubelskiej bliższy wymaganiom pracodawców” realizowany jest przez Politechnikę Lubelską ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny: Kapitał Ludzki, Priorytet: IV. Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie: 4.1. Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie: 4.1.1. Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-POKL.04.01.00-00-193/14 z dnia 5 grudnia 2014 r.Projekt skierowany jest do studentów ostatniego semestru studiów I stopnia oraz studentów dwóch ostatnich semestrów studiów II stopnia kierunku Informatyka Politechniki Lubelskiej. Formy wsparcia w projekcie realizowane w obszarze techniczno-informatycznym obejmują między innymi:
- staże w przedsiębiorstwach krajowych dla studentów;
- warsztaty z praktykami z kraju w zakresie kompetencji: analitycznych z zakresu nowoczesnych technologii, przedsiębiorczości, interpersonalnych;
- warsztaty zawodowe z praktykami z zagranicy;
- warsztaty z biznesu międzynarodowego nt. specyfiki biznesu ICT w świecie z praktykami z zagranicy.
Dokumenty związane ze stażami
- Regulamin projektu
- Regulamin staży w ramach projektu
- Deklaracja uczestnictwa
- Załącznik 1: Kwestionariusz uczestnika
- Załącznik 2: Deklaracja odbycia stażu
- Załącznik 3: Zgoda na przetwarzanie danych
- Załącznik 4: Dokument ZUS ZUA
- Załącznik 5: Harmonogram stażu (oraz wersja Microsoft Word)
- Załącznik 6: Dziennik stażu (oraz wersja Microsoft Word)
- Umowa stażowa (grudzień 2014), załącznik 2
- Raport ze stażu
- Zaświadczenie odbycia stażu
Harmonogramy warsztatów
Harmonogramy warsztatów z praktykami z kraju
- Harmonogram warsztatów “Zarządzanie pakietami projektów”
- Harmonogram warsztatów “Symulacyjna gra decyzyjna”
- Harmonogram warsztatów “Metodyki i narzędzia testowania aplikacji”
- Harmonogram warsztatów z programowania mobilnego
- Harmonogram warsztatów z narzędzi wspomagania programowania zespołowego
- Harmonogram warsztatów z projektowania interfejsów
- Harmonogram warsztatów “Skuteczny Biznes Plan Informatyka”
- Harmonogram warsztatów przygotowujących do zdobycia certyfikatów zawodowych ECCC lub Microsoftu
- Harmonogram warsztatów z programowania generycznego
Harmonogramy warsztatów z praktykami z zagranicy
- Harmonogram warsztatów “Data & Social Mining: models, techniques and applications”
- Harmonogram warsztatów 8-12 czerwca
- Podział grup na warsztaty 8-12 czerwca
Dokumenty związane z warsztatami
Dokumenty związane z zapytaniami ofertowymi
- Zapytanie ofertowe ZO2/MEGA/2014 – przerwa kawowa (7 grudnia 2014)
- Zapytanie ofertowe ZO3/MEGA/2014 – udział w panelu (15 grudnia 2014)
- Zapytanie ofertowe ZO4/MEGA/2014 – utrzymanie strony www (15 grudnia 2014)
- Zapytanie ofertowe ZO5/MEGA/2014 – udział w panelu (8 stycznia 2015)
- Zapytanie ofertowe ZO6/MEGA/2015 – udział w panelu (23-27 marca 2015)
- Zapytanie ofertowe ZO7/MEGA/2015 – przeprowadzenie części praktycznej do warsztatów z autoprezentacji (12 marca 2015)
- Zapytanie ofertowe ZO9/MEGA/2015 – warsztaty podnoszące kompetencje zawodowe (9 kwietnia 2015) (English version)
- Zapytanie ofertowe ZO10/MEGA/2015 – warsztaty podnoszące kompetencje biznesowe (9 kwietnia 2015) (English version)
- Zapytanie ofertowe ZO11/MEGA/2015 – warsztaty podnoszące kompetencje analityczne i merytoryczne (9 kwietnia 2015) (English version)
- Zapytanie ofertowe ZO12/MEGA/2015 – opracowanie modelu współpracy nauka-biznes (10 maja 2015)
- Zapytanie ofertowe ZO13/MEGA/2015 – warsztaty z biznes planu (10 maja 2015)
- Zapytanie ofertowe ZO14/MEGA/2015 – opracowanie sylabusa do przedmiotów Informatyka (17 lipca 2015)
Formularz oferty do zapytania
Formularz oferty do zapytania ZO14/MEGA/2015 (sylabusy) (wersja DOCX)
Formularz oferty do zapytania ZO14/MEGA/2015 (sylabusy) (wersja PDF)
Załączniki do odpowiedzi na zapytania:
Related