Aktualności
Prezentacja gry planszowej „Perełki Architektoniczne Lublina” – relacja z Nocy Kultury 2018
Instytut Informatyki we współpracy z Filią nr 21 Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Hieronima Łopacińskiego, zorganizował wydarzenie z okazji tegorocznej Nocy Kultury, która odbyła się 2-3 czerwca, pod nazwą „Perełki Architektoniczne Lublina”. W jednej z sal Biblioteki przygotowano prezentację gry łączącej elementy tradycyjnej gry planszowej (planszy i pionków) z częściami elektronicznymi (czujniki zbliżeniowe) i aplikacją kontrolującą […]
WięcejWykład „Co się da wycisnąć z SQL-a?” w dniu 29 maja
Zapraszamy dnia 29.05.2018 r. o godz. 14:15 do sali E201, gdzie odbędzie się wykład „Co się da wycisnąć z SQLa? Przykłady wykorzystania w rzeczywistych problemach” zaprezentowany przez firmę WebChili Software House. Informacje o wykładzie Zapraszamy również 14 czerwca 2018 r o godz. 10:15: w salach S122 oraz S123 (Instytut Informatyki) odbędzie się warsztat „Kod w […]
WięcejZapraszamy na wykład „Wprowadzenie do tematyki UX i Usability”
Zapraszamy na wykład „Wprowadzenie do tematyki UX i Usability” w dniu 16 maja 2018 o godzinie 16:15. Odbędzie się w sali E201, a poprowadzi go pan Konrad Mizak z Asseco Business Solutions. Więcej informacji
WięcejWykład „Kod w kawałkach – jak to sklejać” w dniu 8 maja 2018
8 maja 2018 r. o godz. 10:15 w sali E301 odbędzie się wykład „Kod w kawałkach – jak to sklejać” zaprezentowany przez firmę WebChili Software House. 10 maja 2018 r o godz. 10:15 w Sali S123 (Instytut Informatyki) odbędzie się warsztat powiązany z wykładem. Zapisy na warsztat odbędą się na wykładzie oraz u dr inż. […]
WięcejWarsztat nt. programowania na platformę Raspberry Pi
W dniu 17.05.2018 r. (zmiana daty z 25.04.2018 r.!) w godz. 10-12 w sali C120B odbędzie się warsztat „Wprowadzenie do tematyki programowania na platformę RaspberryPi oparte na przykładzie oprogramowania makiety inteligentnego domu”, jako kontynuacja wykładu przedstawionego przez firmę Mobica. Warsztat poprowadzi pan Rafał Cebryk. Zapisy na warsztat prowadzi dr inż. Maria Skublewska-Paszkowska.
WięcejWykład „Bazy danych jako warstwa trwałości w rzeczywistych aplikacjach”
17 kwietnia 2018 r. o godz. 14:14 w sali E201 odbędzie się wykład „Bazy danych jako warstwa trwałości w rzeczywistych aplikacjach” zaprezentowany przez firmę WebChili Software House.
WięcejWykład i warsztaty na temat programowania na platformie Raspberry Pi
9 kwietnia 2018 o godzinie 16.15 w sali E301 odbędzie się wykład na temat programowania na platformę RaspberryPi z firmą Mobica. Przedmiotem wykładu będzie zapoznanie studentów z podstawami tworzenia oprogramowania na mikrokomputer RaspberryPi. Zostaną omówione rodzaje adresacji portów na płytce, metody konfiguracji portów wejścia i wyjścia, odczytu stanów napięcia na portach, zapisu stanów. Dodatkowo przedstawiona […]
WięcejWykład na temat standardu C++11 – 25 kwietnia
25 kwietnia o godzinie 14.15 w sali E301 odbędzie się wykład na temat Standardu C++ 11. Przedmiotem wykładu będzie zapoznanie studentów ze zmianami jakie wprowadzono w C++ 11 (wyrażenia lambda, auto, move, shared_ptr, unique_ptr i inne). Wykład poprowadzi pan Tomasz Broniszewski.
Więcej18 kwietnia 2018 – wykład na temat wzorców projektowych
18 kwietnia 2018 o godzinie 16:15 w sali E201 odbędzie się wykład nt. wzorców projektowych we współpracy z firmą Asseco Business Solutions. Podczas wykładu zaprezentowane będzie jak zaaplikować wzorce projektowe, jak zmodyfikować istniejące projekty i jak analizować wymagania. Wykład poprowadzi pan Krystian Rybarczyk. Więcej informacji o wykładzie
WięcejTechnologie 3D w muzealnictwie – relacja z seminarium
Dostosowanie ekspozycji (muzealnych i innych) do potrzeb i wrażliwości współczesnych odbiorców, szczególnie młodzieży, staje się koniecznością i jest istotnym wyzwaniem dla muzeów i innych podmiotów organizujących wystawy. 15 stycznia w Muzeum Zamoyskich w Kozłówce odbyło się seminarium naukowo-praktyczne Technologie 3D w muzealnictwie , przedstawiające wyniki wybranych prac pracowników Instytutu Informatyki Politechniki Lubelskiej w obszarze zastosowania nowoczesnych technologii informatycznych oraz komputerowych metod w grafice 3D […]
Więcej