Strona główna » Polityka prywatności

Ta strona internetowa zbiera pewne informacje o użytkownikach. W zależności od sposobu jej wykorzystania, te dane będą się nieco różnić.

Dla zwykłych odwiedzających Dla korzystających z Panelu Administracyjnego
Zapisujemy twoje preferencje językowe w postaci cookies. Cookies (nazywane również ciasteczkami) są to małe pliki tekstowe, które są zapisywane na twoim urządzeniu. Cookie ma ustawioną datę wygaśnięcia na 12 miesięcy naprzód. Te informacje są potrzebne do zapamiętania wybranego przez ciebie języka użytkowania strony.

Zapisujemy informacje techniczne w logach serwera: adres IP z którego nastąpiło połączenie, datę i czas wykonania połączenia, adres docelowy, kod odpowiedzi HTTP serwera, rozmiar przesłanej odpowiedzi, identyfikator agenta użytkownika oraz stronę przekierowującą (HTTP referer). Dane te usuwane są z logów automatycznie z początkiem następnego miesiąca. Te dane są potrzebne do celów zapewnienia bezpieczeństwa i współpracy z organami ścigania i nie są przekazywane nikomu.

Większość danych wymienianych pomiędzy tą witryną, a twoją przeglądarką, jest szyfrowana za pomocą protokołu HTTPS.

Wraz z odwiedzeniem każdej podstrony twoja przeglądarka również automatycznie wysyła pewne informacje statystyczne (odwiedzona strona, data i czas, identyfikator agenta użytkownika, adres IP, strona przekierowująca (HTTP referer)) do usługi Google Analytics. Usługa Google Analytics może również przechowywać pliki cookies na twoim urządzeniu. Dane statystyczne w usłudze Google Analytics są przechowywane do 26 miesięcy.

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych (w tym uzyskania kopii danych), sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania (w określonych sytuacjach).

Twoja przeglądarka internetowa prawdopodobnie jest ustawiona w taki sposób, aby akceptować każde przychodzące ciasteczko. Jeśli nie chcesz, aby ta witryna zapisywała takie informacje, zmień swoje ustawienia przeglądarki internetowej. Więcej informacji jak to zrobić można znaleźć w jej podręczniku użytkownika.

Oprócz informacji takich samych jak dla każdego innego odwiedzającego, po zalogowaniu do Panelu Administracyjnego przechowujemy również ciasteczka wymagane do pracy z systemem. Wszystkie z nich to ciasteczka sesyjne, które zostaną usunięte po zamknięciu okna przeglądarki.

Pozostałe przechowywane dane osobowe (imiona, nazwiska, służbowe adresy e-mail) są niezbędne do zapewnienia mechanizmów logowania w systemie i przypomnienia hasła. Są one usuwane z systemu w momencie ustania stosunku pracy, ale są przechowywane w kopiach zapasowych do zakończenia pierwszego tygodnia następnego miesiąca kalendarzowego.